Moderator
RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.
Mapa uprawnień
Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.
Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.
Utworzenie
Pracownicy -> Moderatorzy
Uprawnienie pozwala dodać moderatora za pomocą wskazanego przycisku.
Edycja
Pracownicy -> Moderatorzy
Uprawnienie pozwala na edycję użytkowników w zakładce "Moderatorzy" za pomocą wskazanego przycisku.
Usunięcie
Pracownicy -> Moderatorzy
Uprawnienie pozwala na usunięcie użytkownika w zakładce "Moderatorzy" poprzez rozwinięcie listy obok przycisku edytuj.
Wyświetlenie profilu
Uprawnienie pozwala na wyświetlenie profilu użytkownika.
Wyświetlenie listy
Pracownicy -> Moderatorzy
Uprawnienie pozwala uzyskać dostęp do zakładki moderatorzy.
Oznaczanie moderatorów terenowych
Uprawnienie pozwala na oznaczenie moderatora jako terenowego.
Przypisanie moderatora
Pracownicy -> Moderatorzy -> Dodaj
Uprawnienie podczas dodawania nowego pozwala przypisać rolę do istniejącego już użytkownika.