Grupy użytkowników
RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.
Mapa uprawnień
Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.
Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.
Utworzenie użytkownika
Konfiguracja -> Wygląd systemu -> Grupy użytkowników w menu
Grupy użytkowników można tworzyć we wspomnianej zakładce. Utworzona grupa użytkowników zostanie wyświetlona w lewym menu w sekcji "Pracownicy".
Pracownicy -> (Wybrana grupa)
Osoba z uprawnieniem Utworzenie użytkownika ma możliwość dodania użytkownika za pomocą wskazanego przycisku.
Edycja użytkownika
Pracownicy -> (Wybrana grupa)
Użytkownik z tym uprawnieniem otrzyma możliwość edycji użytkownika za pomocą wskazanego przycisku.
Usunięcie użytkownika
Pracownicy -> (Wybrana grupa)
Użytkownik z tym uprawnieniem otrzyma możliwośc możliwość użytkownika za pomocą wskazanego przycisku.