Dotacje
RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.
Mapa uprawnień
Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.
Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.
Zarządzanie dotacjami
Konfiguracja -> Dotacje
Uprawnienie pozwala uzyskać dostęp do wskazanej zakładki. Z jej poziomu możliwe jest np: utworzenie nowego rodzaju dotacji.
Podgląd dotacji
Home -> Dotacje
Uprawnienie pozwala na dostęp do zakładki głównej dotacji z poziomu głównego menu systemu. W zakładce wyświetlana jest zbiorcza lista wszystkich dotacji.
Szczegóły umowy -> Dotacje
Uprawnienie pozwala na dostęp do zakładki "Dotacje" w szczegółach umowy.
Usunięcie dotacji
Szczegóły umowy -> Dotacje
Uprawnienie pozwala usunąć dotację za pomocą wskazanego przycisku w szczegółach umowy.