Audyt
RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.
Mapa uprawnień
Uwaga dostępność uprawnień danej roli zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.
Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.
Wyświetlenie audytu
Klienci > Szczegóły klienta > Audyt
Uprawnienie pozwala na dostęp do zakładki "Audyt" z poziomu widoku szczegółów klienta.
Dostęp do wszystkich audytów
Uprawnienie pozwala na dostęp do audytów wszystkich klientów.
Tworzenie nowych audytów
Uprawnienie pozwala na tworzenie nowych audytów.
Może pominąć uzupełnianie elektronicznego audytu
Uprawnienie pozwala na pominięcie elektronicznego audytu w przypadku gdy nie zostały uzupełnione wszystkie wymagane pola.
Uwaga podczas generowania umowy w zakładce audyt należy oznaczyć, że audyt zostanie uzupełniony ręcznie poza CRM. W innym przypadku system potraktuje, że jest on pusty i należy go uzupełnić.