Archiwizacja pracowników
RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.
Mapa uprawnień
Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.
Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.
Dostęp do wszystkich zarchiwizowanych pracowników
Pracownicy -> Archiwum pracowników
Uprawnienie pozwala na podgląd wszystkich zarchiwizowanych pracowników w systemie.
Dostęp do zarchiwizowanych pracowników ze struktury mojego przełożonego
Pracownicy -> Archiwum pracowników
Uprawnienie pozwala na podgląd zarchiwizowanych pracowników ze struktury jego przełożonego.
Blokada użytkownika
Edycja użytkownika -> Dostęp
Uprawnienie pozwala zablokować danego użytkownika za pomocą wskazanego przycisku.
Dostęp do historii blokad i archiwizacji użytkownika
Edycja użytkownika -> Dostęp
Uprawnienie pozwala na dostęp do historii blokad oraz archiwizacji danego użytkownika za pomocą wskazanego przycisku.
Archiwizacja użytkownika
Edycja użytkownika -> Dostęp
Uprawnienie pozwala zarchiwizować danego użytkownika za pomocą wskazanego przycisku.
Wyświetlenie listy zarchiwizowanych użytkowników
Pracownicy -> Archiwum pracowników
Uprawnienie pozwala uzyskać dostęp do zakładki "Archiwum pracowników".
Może edytować wszystkich zarchiwizowanych użytkowników
Pracownicy -> Archiwum pracowników
Użytkownik z tym uprawnieniem uzyskuje dostęp do 3 wskazanych funkcji.